İş Servisleri Yönetimi

İş Servisleri Yönetimi

Kurumlar ve firmalar ellerindeki kısıtlı kaynaklarla hızlı bir şekilde gelişen bilişim teknolojilerine ayak uydurmaya ve taleplere cevap vermeye çalışmaktadır. Bir yandan yeni teknolojilere adapte olmaya çalışırken diğer taraftan var olan sistemleri ve hizmetlerini aksatmamaları, ellerindeki kaynakları olabildiğince verimli kullanmaları gerekmektedir.

Maalesef Bilişim Teknolojileri (BT) hizmetlerinin altyapılarının gün geçtikçe karmaşıklaşmasından dolayı performans ve erişilebilirlik seviyelerini yüksek tutmaya çalışmaları giderek zorlaşmıştır. Bu nedenle BT tarafında sunulan hizmetlerin ve altyapılarının izlenerek sorunların tespit edilmesi ve kalitenin korunması giderek güçleşmiştir. Gözden kaçan sorunların son kullanıcılar tarafından gelen şikayetler doğrultusunda ortaya çıkması kurumların ve firmaların prestij, para ve performans kaybetmesine sebep olmaktadır.

Bu noktada 4S Bilgi Teknolojileri İş Teknolojileri Yönetimi birimi olarak ‘İş Servisleri Yönetimi’ hizmetleri vererek kurumların ve firmaların yeni teknolojilere adaptasyonlarını hızlandırıyoruz. Bu süreçte kaliteden ödün vermeden, uygun bütçe ile performanslarını artırmalarını sağlıyoruz.

İş Servisleri Yönetimi Hizmeti

Son Kullanıcı Deneyiminin İzlenmesi

Altyapıların İzlenmesi

Ağ Altyapısının İzlenmesi

Keşif ve İlişkilerin Haritalanması

Kurumlar ve firmalar ellerindeki kısıtlı kaynaklarla hızlı bir şekilde gelişen bilişim teknolojilerine ayak uydurmaya ve taleplere cevap vermeye çalışmaktadır. Bir yandan yeni teknolojilere adapte olmaya çalışırken diğer taraftan var olan sistemleri ve hizmetlerini aksatmamaları, ellerindeki kaynakları olabildiğince verimli kullanmaları gerekmektedir.

Maalesef Bilişim Teknolojileri (BT) hizmetlerinin altyapılarının gün geçtikçe karmaşıklaşmasından dolayı performans ve erişilebilirlik seviyelerini yüksek tutmaya çalışmaları giderek zorlaşmıştır. Bu nedenle BT tarafında sunulan hizmetlerin ve altyapılarının izlenerek sorunların tespit edilmesi ve kalitenin korunması giderek güçleşmiştir. Gözden kaçan sorunların son kullanıcılar tarafından gelen şikayetler doğrultusunda ortaya çıkması kurumların ve firmaların prestij, para ve performans kaybetmesine sebep olmaktadır.

Bu noktada 4S Bilgi Teknolojileri İş Teknolojileri Yönetimi birimi olarak ‘İş Servisleri Yönetimi’ hizmetleri vererek kurumların ve firmaların yeni teknolojilere adaptasyonlarını hızlandırıyoruz. Bu süreçte kaliteden ödün vermeden, uygun bütçe ile performanslarını artırmalarını sağlıyoruz.